Analýza akvizice češtiny v písemném projevu u žáka cizince |
Sedláčková Anna |
2018/2019 |
FP TUL |
DP |
Analýza nárůstu sekundárních předložek v současné češtině |
Dittrichová Anna |
2018/2019 |
FP TUL |
BP |
Porovnání vybraných jevů českého překladu seriálu Simpsonovi s originální verzí |
Horáková Alice |
2017/2018 |
FP TUL |
DP |
Reflexe amerických reálií v seriálu Simpsonovi v českém překladu |
Volf Ondřej |
2017/2018 |
FP TUL |
DP |
Výukový materiál pro žáky-cizince na 2. stupni základní školy |
Knížková Michaela |
2016/2017 |
FP TUL |
DP |
Deminutiva v češtině pro cizince a analýza jejich užití nerodilými mluvčími |
Najmanová Kateřina |
2015/2016 |
FP TUL |
BP |
Analýza užití komunikačních funkcí žádosti a prosby v textech jinojazyčných mluvčích na úrovni A1 |
Michalík Lukáš |
2014/2015 |
FP TUL |
BP |
Analýza nemotivovaných odchylek od pravidelné větné stavby v současné češtině |
Nevrlá Barbora |
2013/2014 |
FP TUL |
BP |
Analýza užívání sloves MÍT a BÝT v češtině na základě korpusových dat |
Plocová Hana |
2012/2013 |
FP TUL |
DP |
Využití obrazového materiálu ve výuce češtiny jako cizího jazyka |
Vondráčková Pavlína |
2012/2013 |
FP TUL |
DP |
Analýza písemných projevů respondentů zkoušky na úrovni A1 pro účely trvalého pobytu na území ČR |
Mišnerová Romana |
2012/2013 |
FP TUL |
BP |
Jazykové hry ve výuce češtiny pro cizince |
Pochobradská Lucie |
2011/2012 |
FP TUL |
BP |
Výuka neformální komunikace pro studenty Erasmu |
Sitárová Tereza |
2011/2012 |
FP TUL |
BP |
Porovnání hranic větných celků v závislosti na realizační formě textu |
Plocová Hana |
2010/2011 |
FP TUL |
BP |
Distanční studijní materiály pro studenty češtiny jako cizího jazyka – vstupní úroveň Neslované |
Lisnerová Kristýna |
2010/2011 |
FP TUL |
BP |
Distanční studijní materiály pro studenty češtiny jako cizího jazyka – vstupní úroveň Slované |
Vilímová Tereza |
2010/2011 |
FP TUL |
BP |
České kulturní paradigma ve výuce češtiny pro cizince na úrovni A2 podle SERR |
Hrdinová Šárka |
2009/2010 |
FP TUL |
BP |
Fonetika češtiny ve výuce cizinců s mongolštinou jako mateřským jazykem |
Matejovičová Jana |
2009/2010 |
FP TUL |
BP |
Využití dramatu ve výuce češtiny malých cizinců na úrovni základní školy |
Mazůrková Ilona |
2009/2010 |
FP TUL |
BP |
Využití českých klasických pohádek ve výuce čestiny pro cizince na I. stupni základní školy |
Pavlasová Eliška |
2009/2010 |
FP TUL |
BP |
Výuka češtiny pro cizince bez zprostředkovacího jazyka |
Zachová Jana |
2009/2010 |
FP TUL |
BP |
Čtení s porozuměním ve výuce češtiny jako cizího jazyka |
Janků Lucie |
2008/2009 |
FP TUL |
BP |
Poslech s porozuměním ve výuce češtiny jako cizího jazyka |
Novotná Lucie |
2008/2009 |
FP TUL |
BP |
Využití powerpointové prezentace ve výuce češtiny jako cizího jazyka |
Burešová Pavla |
2008/2009 |
FP TUL |
BP |
Nástin iniciálního materiálu pro výuku základů českého jazyka pro cizince |
Košková Šárka |
2008/2009 |
FP TUL |
BP |
Jazykové a sociokulturní aspekty integrace vietnamských občanů v České republice |
Břečková Eva |
2008/2009 |
FP TUL |
DP |
VYUŽITÍ PROSTŘEDKŮ SIGNÁLNÍ GRAMATIKY V UČEBNICÍCH ČEŠTINY JAKO CIZÍHO JAZYKA |
Hladíková Věra |
2008/2009 |
FP TUL |
DP |
Použití spojovacích prostředků ŽE/ABY reflektované v českém národním korpusu |
Hartlová Eva |
2008/2009 |
FP TUL |
DP |
Korpus verbálních interakcí mezi lektorem a studenty češtiny jako cizího jazykaSíčová Marie |
Síčová Marie |
2008/2009 |
FP TUL |
DP |
Variabilní přístupy k procvičování gramatiky na základní škole |
Čapková Helena |
2008/2009 |
FP TUL |
DP |
Specifika výuky češtiny jako cizího jazyka u žáků mladšího školního věku |
Motlová Pavla |
2008/2009 |
FP TUL |
DP |
Metaforický charakter verb dicendi |
Samlerová Lucie |
2007/2008 |
FP TUL |
DP |